Monday 2 May 2011

Hai blog!

Lama den x mengupdate blog den ni..apo cito?! Ha..gue xde nggak ada idea..ni pun gua update sebab due date dah dekat sangat dah( ada due date la skarang..)

Semalam kan, aku g shoppeng sebab Padini text aku dyorg kata dyorg buat sales up to 50% to member..50%?@#@$$% what the fcuk? Aku pun terus la ajak parent aku g sana ( pow duit parent..) best dol..baju dy murah2 gle..so aku grab la beberapa helai baju n slipper..dgn 3 helai kemeja..satu slipper, aku blanja xlebih pun $400...pergh, mmg murah r..

Yang aku respek pasal Padini..

Satu, sebab dy company yg dtg dari Malaysia sendiri ( bangga sebagai anak Malaysia..)
Dua, sebab sume brg2 dyorg mmg nampak cool walaupun dyorg ni produk Malaysia..boleh kata, setanding la kot kalau setakat nak compare ngan Topman or Zara..
Tiga sebab dyorg mmg pemurah bg membership sale sampai 50% * point terpenting!



No comments:

Post a Comment