Tuesday 28 June 2011

Babies in da house!!

Aku tak tau pernah citer ke tak..yang kat umah aku ni ada babies..comel2 dan nakal2..well, technically bukannya adik aku tp dyorg ni cam da a part of the family..truely dyorg ni mak aku yg asuh..i mean, my mom were their babysitter..da lebih 3 tahun jaga..since my mom was alone at home cause i and my brother stay away from home,so she decided to take care of baby..at least taklah dy sunyi sgt kat rumah..


the first baby is Aliff, he is 2 years old..perangai..ni budak baik tp susah nk tdo..my mom xabis2 nk kna dodoikan ( marah pon ada gak ) bg dy tdo..tp dy ni jenis senyap je...maybe sbb dy xpandai ckp lg..sbb tu baik je..


Yang ni dah terkeluar dari list baby sbb usia dah tua bangka( metafora melebih-lebih). Well, nama dy Noah..da masuk tadika da pun..what can I say, at his age, walaupun perangai cam bdk2, tp dy ni mmg cepat matang n pandai bfikir..bdk pandai..


Ni fevret aku..nama dy Wirda..the cutest and the only girl in this house..dy ni mmg comel + pandai + byk ckp + byk kerenah kiut-miut dy lagi..honestly...dy ni mmg banyak mulut...angkara dy lah kalau budak2 lain xdpt tdo..mulot dy pot pet pot pet sepanjang masa..pas2 pandai marah2 org lak tuh..aku pon kna marah skali..hampeh punya budak, nasibla ko ni comel.. 

No comments:

Post a Comment